B A D F O R M

این کتابخانه وابسته به وبلاگ دو بچه مثبت است
ورود به وبلاگ

سلام.چند کتاب را که خودم دوست داشتم را برای دانلود در این قسمت جمع آوری کردم.بعضی ها را خودم آپلود کردم و بقیه را از سایت های دیگر جمع آوری کردم.خلاصه اینکه یک کتابخانه جمع و جور را راه انداختم.به مرور زمان به تعداد کتاب ها افزوده خواهد شد.

برای خواندن این کتاب ها ( که فرمتشان pdf است ) به نرم افزار آدوب آکروبات نیاز دارید که در بیشتر سی دی های موجود در بازار پیدا می شود و اگر امکان دانلود دارید می توانید از اینجا ورژن جدید برنامه را دانلود کنید.در رابه با فرمت (pdf  ) هم میتوانید این کتاب را مطالعه کنید.

 

لیست کتاب ها :

آموزش بیلیارد به صورت تصویری
انواع فرمت های صوتی و گرافیکی
شعر کوچه - فریدون مشیری
نام های ایرانی(پسر و دختر)
تصفیه فاضلاب 

آموزش پاسکال

آموزش نرم افزار اتوکد 14 (مخصوص دانشجوهای عمران!!)

نکته های طلایی اینترنت

آموزش ویندوز

آموزش برنامه هک ساب سون

آموزش برنامه فتوشاپ

قوانین شطرنج

ماهی سیاه کوچولو – نوشته صمد بهرنگی

نکته های زندگی

اصول کمونیسم

پریا - سروده احمد شاملو 

در زیر لینک تعدادی از کتابخانه های فارسی وجود دارد که برای کتاب های بیشتر به آنها مراجعه کنید.

 

کتاب های رایگان فارسی

کتابخانه میکس ایران

کتابخانه گلشن